Effektiv synlighet mot et kjøpesterkt publikum

Dagens Media tilbyr digital annonsering (DOOH) på treningssentre over hele Norge. Vi dekker alle de store kjedene og treffer over 720 000 unike individer hver uke. Vi hjelper både små og store merkevarer med å nå målgruppene sine, enkelt og effektivt!

Våre flater

Vi har over 700 skjermflater plassert på over 310 lokasjoner over hele landet. 90% med liggende orientering og 10% stående. Informasjonskanalen består av sentrets egen informasjon til sine medlemmer og reklame via Dagens Media. Underholdningskanalen tilbyr 60 ulike kanaler med innhold som er spesielt tilpasset til lokasjonene og erstatter de tradisjonelle tv-kanalene. Disse har reklameavbrudd hvert tredje minutt. Med gode plasseringer der hvor folk oppholder seg når vi ut til over 840.000 individer hver uke.

InfoTV

Skjermer med informasjon til treningssentrenes medlemmer 3%-60% SOT* (Share of time)

UnderholdningsTV

Skjermer med underholdningsinnhold. Inntil [0,05%-14,29%] SOT* (Share of time)

70 % gjenkjennelseseffekt

Målgruppen
51,8% kvinner, 48,2% menn
Høy utdannelse (65,6% har fullført bachelor)
Trener 2 ganger i uken
Høy kjøpekraft (62% har over 500.000 i brutto inntekt før skatt)
Snittalder 34,6 år
(17-48 år)
Interesse for sport, reise, mote og livsstil
Mange innovatører og næringsdrivende
42% har barn i husholdningen

Kontakt oss for et godt velkomsttilbud

Eric Løe
Salgs og Markedssjef

eric.loe@dagensmedia.no
+47 468 54 428

Michelle Bettina Csango
Account Manager

michelle.csango@dagensmedia.no
+47 901 69 356

Steffen Nakken
Account Manager

steffen.nakken@dagensmedia.no
+47 919 07 014

Claes Reitan
Account Manager

claes.reitan@dagensmedia.no
+47 990 85 346